Yapı Kredi Bankası Whatsapp şubesini açtı

yazar:

kategori:

Bazı semtlerdeki şubelerini kapatan Yapı Kredi Bankası whatsapp şubesini açtı. Dijital bankacılık gümbür gümbür geliyor.
Yapı Kredi, dijital bankacılık uygulamalarında başlattığı atağı mobil kanaldan sürdürmeye devam ediyor. Banka müşterisi olmayan kişilere şubeye gitmeden mobil telefondan başvuru yaparak müşteri olma olanağı sunarak bankacılık sektöründe bir ilke imza attı.
Akıllı telefonuna Yapı Kredi Mobil’i indiren bankanın müşterisi olmayanlar, “Görüntülü İşlem Asistanları” aracılığı ile şubeye gitmeden Yapı Kredi müşterisi olabilecek ve hesap açılış işlemlerini gerçekleştirebilecekler.
Düzenlenen basın toplantısında konuşan Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, son yıllarda dijital bankacılık hizmetleriyle uluslararası arenada da büyük ses getirdiklerini söyledi. 
WhatsApp şubesi
Doğan, uygulama hakkında şöyle konuştu:
“Yapı Kredi olarak bankacılığın dijital dönüşümünde hedefimiz bireylerin hayatlarına değer katacak ürün ve hizmetler sunmak. Bu yeni hizmetimiz ile tüketiciler şubelerimize gitmeye ihtiyaç duymadan Yapı Kredi Mobil ile müşterimiz olabiliyor.”
Yakın zamanda bir yenilik daha başlattıklarını söyleyen Doğan; şunları söyledi: 
“Geçtiğimiz günlerde Türkiye’de WhatsApp onaylı kurumsal hesabımız üzerinden müşterilerine hizmet sunan ilk banka olduk. Bu yenilik ile müşterilerimiz taleplerini mobil cihazlarından diledikleri zaman bize anında mesaj olarak iletebiliyor, ihtiyaç duydukları hizmet ve ürünler hakkında çok hızlı bir şekilde detaylı bilgi alabiliyor. 
İhtiyaçlarına göre yapay zeka tabanlı chatbot ile veya müşteri temsilcileriyle de görüşebilen müşterilerimizin Yapı Kredi WhatsApp servisinden hızlı hizmet alabilmeleri için 08502220444 nolu hattı telefonlarına kaydetmeleri yeterli oluyor.”

İşlem asistanla başlıyor
Bankanın yeni hizmeti için için Yapı Kredi Mobil’in, iOS işletim sistemine sahip telefonlara indirilmesi gerekiyor. Başvuru formunun doldurulmasından sonra, kullanıcılar telefonlarından diledikleri zaman Görüntülü İşlem Asistanıyla yüz yüze görüşme başlatıyor. Kimlik doğrulamasından sonra müşteri beyan formu, hızlı bir şekilde kurye yoluyla kullanıcılara ulaştırılıyor. Formun ıslak imza ile imzalanmasıyla süreç tamamlanıyor

Kaynak: Milliyet Gazetesi