Bir kalem şirketinin hissesi yüzde 3 bin prim yapar mı?

Bir yatırım firmasının 23 Ağustos tarihinde ADEL KALEMCİLİK ile gerçekleştirdiği Şirket Toplantı Notlarından;
“Şirket’in faaliyet gösterdiği kırtasiye sektörü açısından değerlendirdiğimizde; ofis grubu, okul grubu ve kağıt grubu olmak üzere 3 farklı alanda incelememiz gerekmektedir.

Kırtasiye pazarında yer alan firmaların çok fazla olması ve ölçek olarak görece daha düşük hacimli olması nedeniyle bilgi toplamanın zor olduğu ve bu nedenler pazarın ölçümlenmesini sağlayan sağlıklı bir veri setinin bulunmadığı görülmektedir. Bu nedenle ADEL KALEMCİLİK Pazar bilgilerini kendisi tarafından gerçekleştirilen saha çalışmalarından elde etmektedir. Buna göre Türkiye kırtasiye pazar büyüklüğünün 2023 yılında 8.2 milyar TL’ye ulaşacağı, büyüme oranının ise yaklaşık %85-%90 bandında olacağı tahmin edilmektedir. 2022 yılı bu rakamlar 4.4 milyar TL ve %85 olarak belirlenmiştir.

Sektör içerisinde ADEL KALEMCİLİĞİN payının ise yaklaşık %20 – %25 olması öngörülmektedir. Türkiye’ de kırtasiye pazarının büyük bir kısmı ithal girdilere tabidir ve kur hareketleri Pazar büyümesini etkilemektedir.
Pazar payının %25’ini hedefleyen bir şirketin piyasa değeri 4 Temmuz 2022 tarihinde yaklaşık 543 milyon TL iken, 23 Ağustos tarihinde yaklaşık 17 milyar TL olmuştur. Şirketin hisse fiyat 4 Temmuz 2022 de 22.95 iken 23 Ağustos 2023’de 753.20 olmuş %3184.10 getiri sağlamıştır.
Hisseyi 22.95’den 140’lı fiyatlara ve gevşetip 99’lu fiyatlardan 800’lü fiyatlara götüren tahtacının şirketten bir ortağının olduğu hissini bende güçlendiriyor.

Özellikle mayıs ayından itibaren gelen KAP ve hacimdeki artışı göz önüne alırsak, gelen KAP’lar; renkli basın açıklamaları, UNİCEF iş birliği, Las Vegas fuarı, net satış büyüme oranı, binlerce ürün binlerce satış noktası ve saire ve saire (AMA İSPAT EDEMEM 🙂) Zaten sosyal medya berberleri, taksicileri paylaşımlarında hiçbir şey gizlememiş ADEL’de ADEL paylaşıp durmuşlar. Bilançolarını paylaşmışlar hatta “Anladınız mı neden tavan tavan gidiyor? Füzelerle” diyerek.
Nerdeyse 85 milyon halkımız çocukları ile beraber “aman bu enflasyon ortamında ne alsan kardır 3’er 5’er kalem, silgi, oyuncak alalım” demiş, ADEL marka (%25 pazar payını unutmayın).