ŞEKERBANK REKLAMINA BÜYÜK ÖDÜL

yazar:

kategori:

Şekerbank’ın “Aile Çiftçiliği” reklam kampanyasına Kristal Elma’da 11 ödül verildi.

Oynatıcı yükleniyor, lütfen bekleyiniz…

Şekerbank’tan şu açıklama yapıldı:
Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması’nda Şekerbank’ın “Aile Çiftçiliği” reklam kampanyası, toplam 11 ödülle bu yıl en çok ödüle layık görülen reklam çalışması oldu.
Toplam 2 bin 847 başvuru alan Kristal Elma’da, Şekerbank’ın “Aile Çiftçiliği” reklam kampanyası, “Medya” ve “Kampanyalar/Entegre Kampanya” kategorilerinde Kristal Elma Büyük Ödülü, “Entegre Kampanyalar/Hizmet”, “Film-TV ve Sinema/Bankacılık”, “Film-TV ve Sinema/Toplumsal Sorumluluk”, “Kampanyalar/Açıkhava Kampanyası-Out of Home” ve “Medya/En İyi Entegre Kampanya/En İyi Entegre Medya Kullanımı” kategorilerinde ise Kristal Elma Ödülü’ne layık görüldü.
Ana kampanyanın devamı olan “tweet köy” projesi de, “Açıkhava-Out of Home/Hizmet”, “Doğrudan Pazarlama/Ortam Reklamı (Ambient)” ve “Medya/Ürün ve Servis/Hizmet” kategorilerinde Kristal Elma Ödülü, “Medya/En İyi Ambient Mecra Uygulaması” kategorisinde de gümüş ödül aldı.
Kuruluş amacı tarımın finansmanı olan Şekerbank’ın, çiftçiler toprağını, köyünü bırakıp gitmesin diye Kasım 2014’te başlattığı “Aile Çiftçiliği Bankacılığı” projesinin reklam kampanyası, 2015 Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması’nda 2’si büyük olmak üzere 7 kristal elma ödülü aldı. Söz konusu kampanyanın devamı niteliği taşıyan “tweet köy” projesi de, 3 kristal elma ve bir gümüş ödüle layık görüldü.
Şekerbank’ın “Aile Çiftçiliği” reklam kampanyası, 2 bin 847 başvurunun yapıldığı Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması’nda toplam 11 ödülle en çok ödüle layık görülen reklam çalışması oldu.
Ödüller, reklam, medya, pazarlama ve iletişim dünyasının tüm paydaşlarını bu yıl “Fame” temasıyla Uniq İstanbul’da buluşturan 2015 Kristal Elma Festivali kapsamında sunuldu.
Kasım 2014’te başlattığı “Aile Çiftçiliği Bankacılığı” projesinin reklam kampanyası ile kentten kırsala, her segmentte tarımsal üretimin devamlılığının önemine ilişkin farkındalığı yükseltmeyi hedefleyen Şekerbank, Concept Reklam Ajansı iimzası taşıyan “Aile Çiftçiliği” reklam kampanyası ile Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması’nın “Medya” ve “Kampanyalar/Entegre Kampanya” kategorilerinde Kristal Elma Büyük Ödülü, “Entegre Kampanyalar/Hizmet”, “Film-TV ve Sinema/Bankacılık”, “Film-TV ve Sinema/Toplumsal Sorumluluk”, “Kampanyalar/Açıkhava Kampanyası-Out of Home” ve “Medya/En İyi Entegre Kampanya/En İyi Entegre Medya Kullanımı” kategorilerinde ise Kristal Elma Ödülü’ne layık görüldü.
1 milyon gösterim ve 10 binin üzerinde tweet
“Aile Çiftçiliği”ne ilişkin reklam filmi ve sosyal medyayı da içeren entegre iletişim planı ile tarım ve kırsal kalkınmanın önceliği konusunda kayda değer bir farkındalık oluşturan Şekerbank’ın #senbırakıpgitmediye etiketi altında, 10 binin üzerinde paylaşımda bulunulmuştu. Tweet’ler toplamda 32 milyondan fazla kez görüntülenirken, Facebook’taki kampanya içerikleri 780 bini aşkın kişiye ulaşmıştı. Reklam filmi, sadece YouTube’da 1 milyon kez izlenmişti.
“tweet köy”e yeni ödüller
Şekerbannk’ın, “Aile Çiftçiliği Bankacılığı” projesinin reklam kampanyası kapsamında #senbırakıpgitmediye etiketiyle atılan 10 binin üzerindeki paylaşımı Twitter’ı hemen hemen hiç kullanmayan çiftçilere ulaştırdığı “tweet köy” reklam filmi de, Kristal Elma’nın “Açıkhava-Out of Home/Hizmet”, “Doğrudan Pazarlama/Ortam Reklamı (Ambient)”, “Medya/Ürün ve Servis/Hizmet” kategorilerinde Kristal Elma Ödülü aldı. Proje ayrıca, “Medya/En İyi Ambient Mecra Uygulaması” kategorisinde de gümüş ödüle değer görüldü.
“Aile Çiftçiliği” projesi kapsamında, #senbırakıpgitmediye etiketiyle çiftçilere iletilen mesajların, gerçek sahiplerine doğrudan ulaştırılması fikrinden hareketle hazırlanan yeni reklam için Twitter mesajları tabelalara bastırılmış, köylerin en merkezi yerlerine, evlerin ya da çeşmelerin duvarlarına asılmıştı.
Daha önce, yaratıcı iletişim alanında dünyanın en önemli festivali olarak kabul edilen Cannes Lions’da bronz aslan ödülüne değer görülen “tweet köy” projesi, Golden Drum’ın “Direct” kateggorisinde de gümüş ödül almıştı. Proje, geçtiğimiz günlerde de Sürdürülebilirlik Akademisi’nin, alanında örnek olan kurumları ödüllendirmek amacıyla bu yıl ikincisini düzenlediği “Sürdürülebilir İş Ödülleri”nin “Sürdürülebilirlik İletişimi” kategorisinde ödüle layık görülmüştü


Facebook