Garanti, mobilde 3 milyon müşteriye ulaştı!

yazar:

kategori:

Garanti Bankası’nın 3 milyonuncu mobil müşterisi, Siirt’te ikamet eden bir müşteri oldu.
3 milyonuncu mobil müşteri olduğu haberini Garanti Bankası’nın sürpriz aramasıyla öğrenen müşteri, teknoloji alışverişlerinde kullanabileceği ödülün de sahibi oldu.

3 milyonu aşan müşterisiyle, bankacılık sektöründe iOS ve Android işletim sistemlerinde Türkiye’nin en çok indirilen mobil uygulaması olan Garanti Cep, 200’ün üzerindeki işlem yelpazesiyle, kullanıcılarına tüm bankacılık işlemlerini en hızlı ve kolay yoldan gerçekleştirme imkânı sunuyor. Geniş işlem kapasitesi ve kullanım kolaylığı ile her sene katlanarak büyüyen Garanti Cep sayesinde, mobilden geçen işlemler geçen seneye göre yaklaşık %70 oranında arttı. Garanti Bankası’nın aldığı ödüller de mobil bankacılık alanındaki başarısını ve tercih edilirliğini kanıtlar nitelikte. Garanti Cep, dünyanın en saygın bağımsız araştırma kuruluşlarından Forrester’ın gerçekleştirdiği 2016 Avrupa Mobil Bankacılık Araştırması’nda Avrupa 2’ncisi oldu. 
 
Konuyla ilgili görüş bildiren Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer, “Garanti Bankası olarak, dijital bankacılık alanında 20 yıldır aralıksız gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla, bugün sektörde öncü ve lider konumda bulunmanın gururunu yaşıyoruz. Toplam 4,4 milyon aktif dijital müşteri sayımız, Garanti’nin dijital bankacılık alanında ne derece yaratıcı ve yenilikçi bir kurum olduğunu bir kez daha ortaya koyuyor. Bu müşterilerimiz arasında Garanti Bankası mobil uygulamalarını kullanan kişi sayısının 3 milyona ulaşması, bizim için ayrı bir mutluluk ve motivasyon kaynağı. Türkiye’de bankacılık hizmetleri hızla şekil değiştirip giderek dijitalleşirken, bu alanda en çok tercih edilen banka olmak, müşterilerimize değer yaratacak yeni ürün ve hizmetler geliştirmek yolunda bize güç veriyor.” dedi.