HİÇ Mİ ACIMADINIZ BU İNSANLARA?

Hanife Serter, yeni bir tartışma başlatıyor: İnsan Kaynaklarını en hoyratça kullanan Banka ödülünü sizce hangi Banka almalı?
İnsanlar onlar hakkında söylediğiniz sözleri unutabilirler ama onlara kendisini Nasıl hissettirdiğinizi asla unutmazlar.
Tüm bankalar hizmet verdikleri kişilere ” eşsiz, muhteşem bir müşteri deneyimi ” yaşatma konusunda çok hevesli.
Bankadan, aldığı hizmetten memnuniyet duyan müşterinin hazzı kısa sürede bağlılığa, bu bağlılık da Bankalar için kara dönüşmekte. Müşteri tarafında işin formülünü internet bankacılığında, çeşitli kolaylıklarda bulan ve uygulayan bankalar , sıra iç müşterilerine yani personeline geldiğinde onlara ” eşsiz bir personel deneyimi” yaşatma konusunda aynı hevesi gösteremiyor.
Bankacılar için o ” eşsiz deneyim, unutulmayan an” “ performans düşüklüğünden hadi sana güle güle ” kağıdının önüne konuverdiği an.
İşte O an eşsiz bir an. O an hissettiklerini ömür boyu unutamıyor pek çok insan.
O yüzden oluyor tüm bunlar;
O ayakların geri geri gitmesi, O Bankanın önünden bile geçmek istememek, Reklamı çıkınca kanalı değiştirmek, ben yıllarca bu Banka’da çalıştım İşte diyememek eşe dosta , sen de git iyi Banka’dır diye tavsiye edememek, yine kimi çıkarmışları duyup üzülmek, sahte gülüşlerle çekilmiş yıl sonu yemeklerini, eğlencelerini görüp acıyarak gülümsemek, eski anıları düşünmek bile istememek, dost meclisinde oturup hep bir ağızdan gülememek…
EN İYİ BANKA ÖDÜLÜ VERİLMELİ(!)

En İyi Banka ödüllerini hangi kriterlere göre aldığınız bizi hiç ilgilendirmiyor ama hesapsız kitapsız işler yapıp çalışanlarını işsiz bırakma konusunda en birinci banka benim bankam diyecek binlerce personeliniz var. Tebrik ederiz.
Bu konuda da Birinciliği  rakiplere kaptırmadınız .
İnsanların anılarını çaldınız, gece gündüz emek verdiği Bir kurumdan güler yüzle, helalleşerek ayrılma haklarını ellerinden aldınız.
Siz çok “ profesyonel “ bakarsınız, realistsiniz, pragmatistsiniz, kar odaklısınız anladık ama “insan”dı karşınıza aldığınız, etten, kemikten öte bir can, bir ruh, bir anlayış taşırdı.. Düğmesine basıp kapatacağınız, kurtulacağınız  bir bilgisayar , bir robot değildi. Ailesi, çocukları, eşi, dostu, akrabaları vardı belki hesap vereceği .
Hiç mi acımadınız ?
Bunu sorgulayan binlerce işsiz bankacı var dışarıda farkında mısınız ? Ve şimdi bir seçim yapma zamanı .
İnsan Kaynaklarını en hoyratça kullanan Banka ödülünü sizce hangi Banka almalı ?