Kahve Dünyası’nda FastPay ile ödeme başladı

yazar:

kategori:

DenizBank, Türkiye’nin 36 ilinde hizmet sunan Kahve Dünyası ile cep telefonundan temassız ödeme kolaylığı sağlayan bir iş birliği gerçekleştirdi.
DenizBank’ın dijital cüzdanı  fastPay, tüm Kahve Dünyası’nda da ödemelerde kullanılacak. Banka, bu kapsamda, 36 ilde 200’ü aşkın mağaza ile hizmet veren Kahve Dünyası ile önemli iş birliği hayata geçirdi.
 Buna göre DenizBank müşterisi olsun olmasın herkesin faydalanabileceği fastPay ile cüzdan taşıma derdi olmadan, nakit paraya ihtiyaç duymadan, sadece cep telefonunu yan çevirip, ekranda çıkan QR kodu (Kare Kod) okutarak 200’ü aşkın Kahve Dünyası mağazasında ödeme yapmak mümkün olacak. Anlaşma kapsamında ek olarak fastPay ile yapılacak ilk alışverişte 10 TL kullanıcılara hediye edilecek.
 “Dijitalde müşteri ne derse, ne isterse o”
 Dijital uygulamaları geliştirmeye başladıkları 2012 yılından bu yana her zaman müşteriyi merkezde konumlayan bir strateji uyguladıklarını söyleyen DenizBank Dijital Dönüşüm, CRM ve Değişim Yönetimi Grubu Genel Müdür Yardımcısı Umut Özdoğan şöyle devam etti;
“İnovasyonlarını sadece rafta kalmaları adına üretmeyen; aksine müşterimiz olsun olmasın herkese kolaylık sağlamayı hedefleyen bir bankayız. Dijitaldeki temel stratejilerimizden biri olan ‘müşterinin olduğu yerde hazır bulunmak’ ilkemize dayanarak, insanların günlük hayatının pek çok alanına dokunan, yaşam kalitesine katkı sağlayan proje ve iş birliklerini hayata geçiriyoruz. Söz konusu çalışmalarımızla, dijital dönüşümü “fijital” yani fiziksel ve dijital kanalların entegre kullanıldığı alanlarda başarı ile ortaya koyduğumuza inanıyoruz. Yeni anlaşmamızla birlikte ülke çapında 200’ü aşkın Kahve Dünyası mağazasında nakitsiz ödeme dönemini başlatıyoruz. Artık insanlarımız yapacakları alışverişlerinde fastPay ile cüzdan taşımadan, para üstü beklemeden, adeta kasadan ürün geçirir gibi telefonlarını yan çevirip kare kodu okutarak güvenle ödeme yapabilecekler. 2015 yılında yine Kahve Dünyası ile Beacon teknolojisini bir mağaza zincirinde müşterilerimizin kullanımına ilk kez sunmuştuk. İnsanlarımızın değişen alışkanlıklarını doğru okuyarak, hizmet yelpazemizi genişleterek ilerlemeyi sürdüreceğiz”.