Hasta bir bölge müdürünün hasta ettiği bankacılar

yazar:

kategori:

Yerli sermayeli bankanın Trakya bölgesine atanan  bölge müdürünün video konferans sevdası hem bankacıları hem de  müşterileri canından bezdirdi.
Tüm bankaların arasında personel başına en karlı durumda olan banka aynı zamanda bölge müdürlükleri açısından da tam bir derebeylik modeli uyguluyor.
Yerli serkmayeli bankan  yine bölge müdürleri ile gündemde.
Kendi dev posterini yaptırıp, duvara astıran bölge müdüründen sonra göreve gelen bölge müdürü sadece personelin ruh saglığını bozmakla kalmayıp aynı zamanda müşteriye de zulm yapmaya başlamış.
Personel tarafından “hasta” olarak da tanımlanan bölge müdürü tam bir VK yani video konferans hastası. 
Öyle ki, günün her saatli alakasız zamanlarda video konferansla kendi kendini tatmin etmeye çalışırken, şubeye gelen müşteriler işlem için bölge müdürünün video konferansının bitmesini bekliyorlar.
Bugün Edirne’den gelen bir müşteri şikayeti olayın ciddiyetini ortaya koyuyor:
MÜŞTERİ MAĞDUR!
Bugün öğleden sonra  …bank’ın   Edirne şubesine işlem yapmak üzere gitmek zorunda kaldım. İşlemlerimi yapacak olan bankacı apar topar özür dileyerek ve izin isteyerek beni biraz bekleteceğini söyledi. Önce neden olduğunu anlamadım , daha önemli acil bir işi var herhalde diye düşündüm . Benim de acelem olmasına rağmen onu o kadar çaresiz aciz görünce bir şey diyemedim ama sonradan öğrendim ki Bölge Müdürleri saat 14:00’da internet üzerinden toplantıya çağırmış tüm personeli. Biz işimizi gücümüzü bırakıp bankaya geliyoruz bir de üstüne keyfi bir toplantı için orada bekletiliyoruz . Orada çalışanın da suçu yok ama ben de bir işletmeciyim , müşterimin işi aksamasın diye planımı ona göre yaparım. Müşteri varken personeli gereksiz işlerle meşgul etmem. İşlemşnyaoacak hanım gelince Hayırdır, ne varmış Bölge müdürünüzün söyleyeceği bu kadar acil , Bankanız batıyor mu yoksa diye sordum sinirle karışık. Acı acı güldü, bir şey diyemedi . Onun da suçu yok belli ama bu kadar da iş bilmezlik olur mu, şaşırdım doğrusu… Paramedya’yı bankacı dostlardan duyduk, müşteri olarak bizim de haklarımızı korur belki diye düşünerek dertleşmek istedim. Saygılar.”
PERSONEL DE DERTLİ
Öte yandan söz konusu bankanın Trakya bölge müdürü  video konferanslarıyla personeli de canından bezdirmiş durumda. 
Banka personeli, “Bölge müdürünün telefonları ve konferansları yüzünden müşteri ile ilgilenemez hale geldik” diye dert yanıyor.